bijna wegggg! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Eva en Floor - WaarBenJij.nu bijna wegggg! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Eva en Floor - WaarBenJij.nu

bijna wegggg!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Eva en Floor

27 Mei 2007 | Nederland, Amsterdam

Hoi allemaal!

Wij zijn Eva en Floor en deze zomer gaan we stedentrippen in Rusland, treinen naar Mongolie, kameeltemmen in de Gobiwoestijn en met stokjes leren eten in China! Althans, dat is het plan! Met reizen weet je nooit hoe het echt gaat verlopen......

laat het feest beginnen!

  • 27 Mei 2007 - 13:33

    Sally:

    Hoi Floor,

    Vanaf 16 juli zit ik in China. Ik ga de eerste week naar mijn moerder toe en daarna gaan we rond reizen. Dus ik ben zeker 16-2o juli bij mijn moerder thuis.
    Bel me of mail me als jullie langs willen komen. 0471-5960055 of 13171077377.

    Gr.

    Sally

  • 27 Mei 2007 - 15:34

    Dieke:

    oeoeoe zo spannend!! het duur niet lang meer :):)

  • 28 Mei 2007 - 10:24

    Mark:

    Hey Floor

    Wel spannend weer hoor allemaal. Ik ben benieuwd naar al je verhalen en de foto's die gaan komen!!
    Chinees is trouwens wel een moeilijke taal om te leren hoor ;)

    Groetjes

  • 28 Mei 2007 - 17:34

    Chantal:

    Lieve Floor,

    Je gaat vast een hele leuke tijd tegemoet. Geniet ervan. Je hebt het verdient. Dit worden jouw twee maanden. Ben jaloers op je ;-) ha ha. Veel plezier en als je terug bent gaan we lekker bijkletsen, samen met Kaatje.

    Liefs Chantal

  • 30 Mei 2007 - 19:45

    Annemiek:

    Heyhey!

    Mijn reiskriebels worden steeds groter nu jullie bijna weggaan. Ik droom lichtelijk weg naar 2,5 (!) jaar geleden.. Al ben ik wel blij dat ik nu geen last heb van die bijna-weg-ga-stress!!
    Aan Eva: je hebt een super reisgenootje uitgezocht (en hier spreekt een ervaringsdeskundige!). Have fun samen, geniet ervan!

    Kus,
    Annemiek

  • 04 Juni 2007 - 13:59

    Jan En Jose:

    Eva, wij wensen je een heel mooi avontuur toe in een land met een heel bijzondere cultuur.
    Misschien leer je nog wel keelzingen.

    Groetjes,
    Jan en Jose.

  • 05 Juni 2007 - 10:57

    Jitske:

    hé ladies!
    bijna, bijna.... super spannend! ik zal aan jullie denken hoor, als ik me zit te vervelen op mn werk... zoals nu...
    rustig aan deze laatste dag, het komt allemaal goed!
    x

  • 05 Juni 2007 - 13:37

    Karin:

    Lieve lieve Floor!

    Geniet van deze waanzinnige twee maanden met heel veel memorabele momenten.

    Geniet van de verschillende culturen, mensen, naturen en alles wat je mee gaat maken.

    Geniet geniet geniet!!!

    We mailen en ik spreek je weer life na onze vakanties!

    dikke kus Kaar

  • 05 Juni 2007 - 20:10

    Marleen:

    dag dames!
    pfff...half 4 's nachts is veeeel te vroeg, wat ik er allemaal niet voor over heb om jullie uit te zwaaien ;) Het moet nu dan ook wel supergaaf worden, beloven jullie dat?
    groetjes,
    marleen

  • 06 Juni 2007 - 21:07

    Wim En Marianne:

    Hoi Lieve Floor en Eva,

    we hoorden dat jullie goed zijn aangekomen in St. Petersburg. Zo... laat nu de pret maar beginnen. Jullie hebben het verdiend. Geniet van alles en pas goed op elkaar.

    Veel plezier,
    Kus

    Wim en Marianne

  • 07 Juni 2007 - 08:14

    Karin:

    Floor,

    Wat ben je toch een onwijse schat!

    Ik heb je pakketje ontvangen en was er even helemaal stil van. Zo lief naast het beloofde je onwijs leuke kaartje met het boekje erbij.

    Ze gaan allemaal mee naar Mexico!!!!!!!!!

    dikke kus Kaar

  • 08 Juni 2007 - 07:08

    Dieke:

    Wel ja hOor,, wat hoorde ik nou weer.. meteen de eerste dag geen TAXII???? nou het gaat nu al goed.. en dit nog 3 maanden lang?? :p pfoe.. veel pleziiier!!!!!! ;):);)(K)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva en Floor

Hoi allemaal! Wij zijn Eva en Floor en deze zomer gaan we stedentrippen in Rusland, treinen naar Mongolie, kameeltemmen in de Gobiwoestijn en met stokjes leren eten in China! Althans... dat is het plan! Met reizen weet je nooit hoe het echt gaat verlopen...... :)

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 16219

Voorgaande reizen:

06 Juni 2007 - 06 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: