hmmmmm - Reisverslag uit Ulaanbaatar, Mongolië van Eva en Floor - WaarBenJij.nu hmmmmm - Reisverslag uit Ulaanbaatar, Mongolië van Eva en Floor - WaarBenJij.nu

hmmmmm

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Eva en Floor

16 Juni 2007 | Mongolië, Ulaanbaatar

Van onze ouders was het verboden KUT te gebruiken, maar dit is nu zo'n typtisch: KUT-momentje: onze creditcards worden geweigerd in een land waar pinnen onmogelijk is. FIJN!
We lachen ons nu de pleuris achter de computer: wachtend totdat iemand op msn komt, want bellen kunnen we niet betalen: WAAR ZIJN JULLIE?
Verder gaat alles helemaal top!
Ohnee: we moeten ook nog rete nodig plassen, maar durven niet weg te gaan zonder antwoord over de pinpassen: ha ha ha! Reizen is leuk! :)

Okay, we hebben informatie en gaan op pad: GELD!
Het treinverslag krijgen jullie later :)

• 17 Juni 2007 - 08:43

Wm En Marianne:

en nou maar hopen dat het lukt meiden.
    En degene uit Leiden die ons gebeld heeft om snel online te komen (heb je naam in alle haast niet goed verstaan),... bedankt!

• 17 Juni 2007 - 09:50

Local:

Pinnen lukt inderdaad niet, maar ik ga altijd met mijn creditcard naar het loket bij de Golomt of de Trade and Development bank. Geen enkel probleem met geld opnemen. Als jullie ook een credit card hebben, is dat misschien de tip?